bhrc
10 مهر 1401 - 12:54

ضرورت تهیه برند گردشگری ایران

مدیر عامل سازمان متخصصان و مدیران ایران با اشاره به ظرفیت‌های مختلف ایران در حوزه‌های گوناگون گردشگری به ضرورت تهیه برند گردشگری تاکید کرد. به‌گزارش خبرگزاری فارس، دومین رویداد سراسری ایران و گردشگری خوراک در سده نو صبح امروز یکشنبه ۱۰ مهر با حضور سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آغاز به کار کرد. در این همایش که در محل سالن همایش‌های صدا و سیما در حال برگزاری است، علاوه بر وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، وزیر آموزش و پرورش و جمعی از مدیران بخش دولتی و خصوصی سخنرانی خواهند کرد. این همایش با هدف معرفی و شناخت ظرفیت‌های گردشگری خوراک و با تاکید بر رونق گردشگری موضوعی و تخصصی برگزار می‌شود. در بخشی از این همایش ایمان مصدری مدیر عامل سازمان متخصصان و مدیران ایران در صحبت‌هایی با قدردانی از تلاش‌ها و حضور مهندس ضرغامی، گفت: خوشبختانه آقای ضرغامی اهل تشریفات نیست و پروتکل ارتباطات خود را با مردم به خوبی حفظ می‌کند. این یک کار ارزشمند است و رفتار مردمی ضرغامی را در ویدئوهای مختلف در شبکه‌های اجتماعی می‌بینیم که جای خرسندی دارد. خوبیوی افزود: سازمان متخصصان و مدیران ایران امروز معاونت گردشگری ایجاد کرده و شعار ما توانمندسازی متخصصان و مدیران و کارشناسان است. مصدری ادامه داد: نقش سازمان‌های مردمی در بسیاری از کشورها پررنگ است اما به نظر می‌رسد این موضوع بیشتر در کشور ما شعاری است و امید داریم در دولت آیت‌الله  رئیسی شاهد نقش‌آفرینی بیشتر سازمان‌های مردمی باشیم. وی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های مختلف ایران در حوزه‌های گوناگون گردشگری به ضرورت تهیه برند گردشگری تاکید و افزود: اگر قرار است ما نیز در دنیا در حوزه گردشگری شناخته شویم باید یک برند قوی و جذاب داشته باشیم تا به خوبی بتواند به معرفی ظرفیت‌ها و داشته‌های گردشگری ایران بپردازد. مدیرعامل سازمان متخصصان و مدیران ایران خاطرنشان کرد: این سازمان با ۲۸ هزار عضو آماده هرگونه همکاری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی است و در همین راستا پیشنهاد دارم خانه گردشگری با هدف توسعه و رونق هرچه بیشتر گردشگری تشکیل شود. پایان پیام/
منبع: فارس
شناسه خبر: 764224